מטבחים במבצע

 

מטבחים במבצע

 

מטבחים פתוחים או סגורים?

 

מטבחים כפריים במבצע הם חללים די מצחיקים. מצד אחד, כולנו יודעים לחוש מהר מאוד אם אנו מרוצים מהמטבחים במבצע שאנו נמצאים בהם, אך מצד שני, לרובנו אין שום מושג מה הדבר שהופך מטבח אחד לאטרקטיבי יותר, ומטבח אחר לאטרקטיבי פחות. הסיבה לכך היא אולי שרק למעטים מאיתנו יצא לעצב מטבחים במבצע בעצמו. גם מי שכבר מבצע שיפוץ למטבח בבית, בדרך כלל נעזר באיש מקצוע שעוסק בתכנון מטבחים במבצע. אנשי מקצוע אלה, מגיעים עם תוכנית ברורה של המטבח המתוכנן, וכל מה שנותר לנו לעשות הוא לבחור את סוג החומרים שמהם יהיו עשויים הארונות או את גודל הקרמיקה. זו הסיבה אולי, שלרובנו אין מושג בבחירת מטבחים במבצע.

אחד הדברים שיש לבחור כאשר מבצעים שיפוץ למטבח, היא האם אנו מעוניינים במטבחים במבצע פתוחים או במטבחים במבצע סגורים. עבור רובנו, מטבחים במבצע פתוחים נראים הרבה יותר עשירים. הסיבה לכך היא שמדובר בסגנון יותר מודרני, של שנות האלפיים. מטבחים במבצע פתוחים משדרים פתיחות. הם מראים שבעלי הבית אינם חוששים כי האורחים יראו אותם בחדר המטבח, או כאשר הם מכינים חלק מהאוכל או רק את ההגשה. מטבחים במבצע פתוחים משדרים המון פתיחות ויכולים לגרום לאורחים שלנו לחוש מאוד בנוח בביתנו.

לעומת זאת, יש יתרון גם במטבחים במבצע סגורים. אנשים רבים שוכחים כי יש כאלה שהינם רגישים לריח יותר מאחרים. המשמעות היא שאותם מטבחים במבצע סגורים שומרים על רוב הריחות של הבישול בקרבת המטבח, ולא משחררים את הניחוחות שאינם תמיד נעימים לכולם לכל הבית. מטבחים במבצע סגורים מגיעים עם יתרונות וחסרונות, בדיוק כמו מטבחים במבצע פתוחים. עלינו למנות את היתרונות ואת החסרונות לפני ביצוע הבחירה, כך שנהיה בטוחים כי בחרנו בחכמה את המטבח שלנו.