סירי הגשה מעוצבים

אם אתם מעוניינים לרכוש כלי בית מיוחדים כמו סירי הגשה מעוצבים, לנו ישנו הפתרון המושלם עבורכם. הסירים שלנו לא מצריכים מעבר לתבניות יוקרה או כלי קיבולת אחרים. ניתן גם לבשל איתם וגם להגיש איתם את המזון בסיום ההכנה. התוצאה: פחות כלים לשטוף, ובגדול – אלו כלי מטבח מהודרים ויפים המשתלבים נהדר עם כל שולחן ערוך, ללא קשר לעיצובו ולמראהו החיצוני.

הסירים ניתנים גם לעבודה וגם להגשה

כאמור מדובר בסירים עם מרזול מעוטר וצורה מיוחדת. הם יכולים לתפקד הן כמגשי הגשה והן כסירים. הבטנה שלהם מתקררת מהר ומאפשרת מגע בטוח ללא סכנה לקבל כוויה. בנוסף, הסירים מאד יעילים גם בשעת העבודה. הם מניבים מזון מוכן מהר, וחלקם מתאימים אפילו לטיגון מזון, עם בטנה דקה במיוחד.

אחד מאמצעי ההגשה הנוחים והמהודרים

גם ביחס לכלי הגשה אחרים, נחשבים סירי הגשה מעוצבים ליפים במיוחד ובעלי התאמה מלאה לעיצובו של שולחן ערוך. עם סירי הגשה אתם לא צריכים מגשים או קופסאות הגשה מהודרות. עם 2-3 סירים כאלו אתם יכולים להגיש את כל הארוחה ולחסוך המון כלים לשטיפה!

מתאימים לכל סוגי השולחנות

אחד החששות הגדולים בהנחת סיר חם על השולחן הוא בשחיקת העץ או הזכוכית מהם הוא עשוי. הסירים הללו מתקררים מאד מהר, החלק החיצוני של הבטנה מגיע לטמפרטורת החדר בתוך דקות, ולכן הנחתו על השולחן היא יותר מבטוחה. 

ניתן לרכישה במגוון גדלים

ניתן לרכוש את הסיר בגדלים גדולים או קטנים, רחבים או צרים. הסיר מתאים לכל סוגי הקיבולת, ומניב ללקוחותיו אחסון מזון נוח בהינתן הסיטואציה. כאשר מדובר בכמויות מזון קטנות, ביחס לכלי קיבול אחרים זה נחשב לכלי שיכול לקלוט נפח רב, וכנ"ל בארוחות הגדולות המיועדות לעשרות סועדים. 

ניתן לרכישה במחירי מבצע – מהרו 

המבצע עד גמר המלאי: סירי הגשה במחירים מפתיעים לרגל הקיץ! כל הקודם זוכה. בגמר המבצע, נייבא סירים מהקולקציה הבאה בתעריפם הרגיל. מי שמעוניין להתחדש בסירים מעולים שישמשו אותו לתקופה ארוכה גם להכנת מזון וגם להגשה, שיזדרז ויקנה את סירי היוקרה במחיר מציאה. הנחה נוספת תינתן על רכישת הסירים בסיטונות. ניתן ליהנות גם ממחבתות מהודרות, ומסירים בעלי ידיות מחבת לבישול וצליית מזון במהירות.